حقوق ثبتی

دانشجویان جهاد دانشگاهی رشته حقوق ثبتی

حقوق ثبتی

دانشجویان جهاد دانشگاهی رشته حقوق ثبتی

تنها یک کلمه...

تنها یک کلمه...

خاطرم هست روزی دوستی از من پرسید «اگر می‌توانستی تنها یک کلمه را از دنیا پاک کنی، آن کلمه چه بود؟» لحظه‌ای تأمل کردم و با خود اندیشیدم؛ در میان واژگان موجود، کدام یک بدترین و زشت‌ترین واژه است به حدی که شایستة حذف از دایرة لغات باشد؟!


ادامه مطلب ...

آیه قرآن






آیا می دانید بزرگترین ایه قرآن در مورد حقوق تجارت است؟
ادامه مطلب ...

حقوق تخصصی


جایگاه دیه در نظام حقوقی ایران   
                                      

یک وکیل پایه یک دادگستری گفت: همان‌گونه که در تبصره بند ۵ و نیز در بند ششم ماده ۴۸۷ قانون مجازات اسلامی آمده است دیه جنین پسر و جنین دختر تا زمانی که به حد دمیدن روح نرسیده است مساوی است و این نظر مورد تایید مشهور فقهای شیعه است.

ادامه مطلب ...

مناجات



مـنـاجــات

خدایا !
خدایاچگونه تورابخوانم درحالی که من، من هستم

(بااین همه گناه ومعصیت)

وچگونه ازرحمت توناامیدشوم درحالی که تو، توهستی

(باآن همه لطف ورحمت)

خدایا توآنچنانی که من می خواهم

مرانیزچنان کن که تومی خواهی

 

ادامه مطلب ...